Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 26 Oktober 2009

Apa Adanya Aku....

Tajuk je lebey...cam jiwang2 je...xde maknanya

Aku wat blog ni sbb mendapat inspirasi dari kawan2 aku,blogger lain...aku leka baca kisah hidup org, tp xpernah pulak nk biar org len enjoy baca kisah aku...(cam la syok sgt life aku ni)...tp setiap org ada pengalaman memasing...akan aku syer ngn korang pandangan n pendapat dari perspektif aku...

sebelum ni aku ada wat blog peribadi cite pasal zaman aku sblm n semasa ngandung...tp da lama sgt tinggal (last2 aku lupa password blog tu)coz bz with work (bz la sgt...),ngn bisnes kecil2lan aku (aku jual JUS DIET MATE 5..kalo korang nk bli kasi tau aaaa...), n aku teramat bz with anak n laki aku...(ni mmg betul ni...xtipu punya..)

dlm blog ni aku akan cuba kupas hidup aku sebaik mungkin...mungkin interpretasi aku xsebaik korang...tp aku akan buat dgn cara aku sendiri...

adios....baca la next thread ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE



Lyrics | Rihanna Lyrics | Russian Roulette Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/russian-roulette-lyrics-rihanna.html#ixzz0bynKZxO6

SUSAN BOYLE - I DREAMED A DREAM



Lyrics | Susan Boyle Lyrics | I Dreamed A Dream Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/i-dreamed-a-dream-lyrics-susan-boyle.html#ixzz0byt7LOML