Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 November 2009

Side Income Aku...$$$$

Setelah sekian lama aku tunggu komisen akhirnya harini baru aku dpt cash out..huhu...mungkin bg org lain pendapatan aku ni xseberapa...tp bg aku, sape yg nk bg duit kar kite free2?tol x?

Minggu lepas aku dpt penyata komisen bg 2 bulan berturut2...rupanya HPM bg juga penyata erk...ingt xbg...bln pertama aku dpt RM360 bg 4 set jualan produk, bln kedua dpt RM200 je sbb xramai yg order...bln ke-3 iaitu jualan utk bln Oktober aku dpt RM920 utk jualan 7 set produk & plus belian oleh org2 bawah aku...

Byk x byk kire tu la aku buat belanja harian sbb duit gaji habis aku cantas bayar itu ini n simpan TH...kalo byk komisen aku bln tu, byk la aku simpan ato belanja...kalo sikit, sikitla...

Pg td on da way nk g keja, aku singgah petronas kuar duit...aku bantai je kuar bp...tgglkan baki utk pusing modal je...dlm keta, aku tolak hutang Tupperware K.Wani n baju aku yg xberambik lg kat butik...aku asing RM150 utk masuk TH aku ngn Mia....belen tu aku nk belanja mkn ato soping time lunch ni...huhu..

Aku mmg jarang (susah skit) mtk ape2 dr My Mister coz aku tau dia byk tanggung itu ini...tp walopun aku x mtk, bile dia ada duit lebih mmg dia xkan kedekut nk belikan aku pape...sbb tu aku xmtk...kalo dia ada, tentu dia bg...kalo xde,diam jerrrr...So, aku kn la pandai2 cari duit kalo nk berbelanja lebih...walopun bln2 dia kasi elaun, tp elaun tu aku cantas beli barang ank2 aku...

Aku ingt pas ni aku nk lebarkan lg sayap perniagaan aku...tgk la dl...tgh pikir2 lg...nk kn kaji pasaran dl...huhu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE



Lyrics | Rihanna Lyrics | Russian Roulette Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/russian-roulette-lyrics-rihanna.html#ixzz0bynKZxO6

SUSAN BOYLE - I DREAMED A DREAM



Lyrics | Susan Boyle Lyrics | I Dreamed A Dream Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/i-dreamed-a-dream-lyrics-susan-boyle.html#ixzz0byt7LOML