Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 24 Januari 2010

Kursus e-dagang..nk g x?

Mggu lepas, 23hb 01 2010 aku g kursus keusahawanan e-dagang bersama NDLALA NETWORK yang bertempat di GMI,bangi...well kursus tu berjalan ngn baik walaupun byk menda yg impromptu...

Kursus ni hanyalah testing...yg betul2 punya 30hb Jan ni...

Kurus ni mmg best la...sbb dia kursus + hiburan.... 2 in 1 la kiranya ni...Konsepnya santai...so kami yg g kursus nipun mmg santai habis la...

Yg buat hiburan haritu adalah anak dia sendiri, Shahila...best la walopun impromptu..mmg ok la...nnt aku akan upload video dia kat bawah...

Content kursus ni pun ok sgt la...ajar kite buat duit...sape yg xnk duit kan?tambah2 aku ni ha yg mata duitan xhengat...mmg sesuai sgt g kursus ni...

Sape2 yg nk belajar buat duit tepi bole la g kursus ni yang akan diadakan pada 30hb Januari 2010 bertempat di GMI jam 2petang... Kalini..lebih ramai lagi artis yg akan turun padang bertemu peminat n buat show..

Aku nk g jugak....so sape nk g bole kasi tau aku so aku bole book tiket...n leh aku pickup korang kat mn2...

Kalo ngn aku tiket free sbb Alan (kumpulan UNIC) bagi tiket tu kat aku nnt...

Sepintas bersama ND LALA...

1. Telah berjaya dlm masa 13bln shj dgn formulanya bergelar jutawan.
2.Syarikatnya telah dilantik oleh KPDN untuk menjadi rakan usahasama memberi ceramah kepada golongan2 kurang berkemampuan untuk menjadi usahawan.
3.Syarikatnya telah bertapak hampir di seluruh Msia termasuk Sabah/Sarawak dan lain2 negara seperti Brunei, Singapura, Thailand dan Indonesia.
4.Telah berjaya membantu ramai rakyat menjadi uasahawan berjaya dan jutawan....

Byk lg infonye....tp aku da xhengat da...

Sape nk g tolong sms (013-3549113) aku ye..utk aku book tiket ngn Alan..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE



Lyrics | Rihanna Lyrics | Russian Roulette Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/russian-roulette-lyrics-rihanna.html#ixzz0bynKZxO6

SUSAN BOYLE - I DREAMED A DREAM



Lyrics | Susan Boyle Lyrics | I Dreamed A Dream Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/i-dreamed-a-dream-lyrics-susan-boyle.html#ixzz0byt7LOML