Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 Januari 2010

MIA JATUH...JATUH DAN JATUH LAGI...

Minggu ni aje bp kali da mia jatuh...hampir setiap hari..dalam sehari je dia akan jatuh 2-3 kali..kepala pulak tu..orang lain mungkin akan kata "ala, budak baru nk belajar jln la tu..." Aku tetap risau..mia jatuh bkn sbb dia nk belajar jalan, tp sebab kelalaian kami mungkin...jatuh masa main, jatuh katil...jatuh buai (ni mmg baba dia la ni ngantuk sgt la tu)...aduhhhhh sakit sgt rasa hati ni...tersayat hati dgr dia nangis...Si baba plak memanjang salahkan aku...aduhai.risau aku...mia merap sgt semenjak dia asik jatuh ni...aku xkisah dia nk bermanja...tp aku risau kalo dia ada ape2 yg nk bg tau aku tp kami xfaham...

Da bp mlm aku n laki aku tido lewat...sbb mia susah nk tido mlm...pg td aku nk g kerja dia merap lg...selalu xmcm ni pun.xpnah pun dia nangis kalo aku g kerja...aku nenenkan dia dl. Xpela, kalo aku lambat g kerja pun xpe..janji mia ok.

Risau kalo dia jadi pape...pernah baca dlm majalah PA&MA anaknya jatuh kat rumah pengasuh kesudahannya alami hilang upaya...Mia jatuh kat kpl..merah kejap, xde lebam...tp takut juga bila ditakutkan org tentang darah beku...

Ya Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang, Lindungilah anakku dari sebarang bala dan bencana dan segala kemudaratan...jauhkanla dan sembuhkanla anakku dari sebarang penyakit, sesungguhnya Kau Maha Penyembuh lagi menyembuhkan...AMINNN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE



Lyrics | Rihanna Lyrics | Russian Roulette Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/russian-roulette-lyrics-rihanna.html#ixzz0bynKZxO6

SUSAN BOYLE - I DREAMED A DREAM



Lyrics | Susan Boyle Lyrics | I Dreamed A Dream Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/i-dreamed-a-dream-lyrics-susan-boyle.html#ixzz0byt7LOML