Rabu, 20 Januari 2010

RMKe-10...Buat aku gileerrr

RMKe10...nape pulak la kan aku leh kait RMKe-10 ni erk?mesti korang konpius jap...Aku kan teknisen bhgn pembangunan kat UM ni...(bila la nk naik pangkat ni?)..Oleh kerana dari mula aku masuk smpi la skang aku sorang je yg update n terlibat ngn SPPII,makanya automatically aku akan terlibat dgn segala pemantauan dan penjanaan maklumat projek antara UM n KPT,ICU dll...bunyi cam xbestkan kerja aku?mmg xbest pun...kerjaannya mmg memboringkan pun...

RMK9 pun xabis lg, da sibuk ngn RMK10...semalam aku g taklimat e-permohonan pun aku da blurrr...skang sume nk online...byk lak tu nk kena paham...nasib la kalo org tu byk projek...contohnya UiTM..kan byk cawangan?kalo byk cawangan byk la projek kan?cian jugak aku kat dorang...tp team dorang rmi yg involve utk menda2 camni...cam UM ni anta aku je salunya mengupdate ni sume...makanya akupun keciankan diri aku gak...hahah

Aku tau korang xpaham sepatah hape pun aku dok bebel kat sini...xpe..biar korang xpaham...asal aku paham sorang sudah...asal kebingungan dan kebengongan aku terluah.

Waaaa...byk nk kn buat..byk borang nk kn isi...tp aku xtau nk buat...pegawai dari UPM tu selamba je ckp dorang da buat...susah katanya smpi kn panggil org UPE dtg tolong explain..huuuh..gilos aku.UM satu haprak xbuat lg nih...

Dlm taklimat semalam baru aku tau ape tu GARIS PANDUAN 1 & 2 RMKe-10 tu wujud...aku tgk pun xpnah...inikan nk tau ape kandungan dia....Baru ingt nk mtk ketua cari org lain ganti aku buat SPPII ni...lagipun xde dlm KPI akupun menda2 ni...tp mesti ketua aku x akan kabulkan hasrat aku ni...heh..

RMK-10 kali mmg bowing...susah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RIHANNA-RUSSIAN ROULETTE



Lyrics | Rihanna Lyrics | Russian Roulette Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/russian-roulette-lyrics-rihanna.html#ixzz0bynKZxO6

SUSAN BOYLE - I DREAMED A DREAM



Lyrics | Susan Boyle Lyrics | I Dreamed A Dream Lyrics Read more: http://www.metrolyrics.com/i-dreamed-a-dream-lyrics-susan-boyle.html#ixzz0byt7LOML